Leapsa – Ce se joaca bloggerii?

18 August 2008 at 10:57 pm (De'ale mele)

Am primit o leapsa de Blogatu
care se numeste „Ce se joaca Bloggerii”…

Pai eu va spun asa:
1.Fifa, 2007 caci din motive tehnice 2008 nu am cum… Joc fifa de 3 ani si in acesti ani am invatat mult… inainte faceam toate schemele, acum mai putine, fac virgulita, braziliana si altele, in fine… joc FIFA
2.NFS, joc de ceva timp, chiar am incercat toate multe nfs-uri, chiar si NFS 2… pacat ca nu si Carbon sau cele mai noi, ca nici nu mai stiu. Momentan joc NFS Most Wanted, joc zilnic, incer sa-l termin, mai am vreo 40%…deci, joc NFS
3.Moto GP, 2 si 3, am jucat, acum nu le mai am
4.Halo, am jucat

Joc multe chestii dastea care iti ocupa timpul dar nu mai enumar caci e de ajuns.

2 comentarii

  1. Andreea Vaas said,

    F1 racer sau shootere nu>?

  2. Cristian said,

    petru admin.
    Ai fi de acord sa facem un schimb de bennere?
    blog meu :http://3dseign.wordpress.com/
    astept un raspuns

Lasă un răspuns

