Un nou inceput?

17 August 2008 at 1:49 pm (Blog, De'ale mele)

Un nou inceput? Va fi unul? Ramane de vazut…

In ultima vreme ati vazut ca nu prea am scris, ba am fost plecat, ba am avut treaba cu trecerea pe .com, ba pe ej.am. De astazi vreau sa o iau de la inceput, sa fie ca prima data. Dar ma gandesc daca sa scriu pe madalinblog.wordpress.com sau pe madalinblog.com?! Nu stiu ce sa mai fac…Daca as continua sa scriu aici, probabil m-as plictisi in continuare de teme, de pluginuri lipsa si de toate cele. Am comandat madalinblog.com ramanand ca maine sa-l platesc, dar nu stiu ce sa fac, sa ma duc la banca sau sa nu ma duc? Asta depinde de voi, daca imi dati putina ambitie. Acum ce e cel mai important pentru mine: Voi vreti sa trec pe .com si sa o iau de la inceput? Dati un raspuns pentru ca am nevoie.
Intrebarea asta nu i se adreseaza lu’ Ndrey 😉

2 comentarii

  1. Alexandru Giurca said,

    Nu stiu sigur. Te sfatuiesc sa te duci pe madalinblog.com.

  2. MadalinCristea said,

    si wp-ul cine il instaleaza? ca daca incep eu nu stiu cine mai descurca

Lasă un răspuns

