Laica si cantarele de bucatarie

17 August 2008 at 10:54 am (De'ale mele)

De curand, adica nu foarte curand, fulgerica.com organizeaza un concurs impreuna cu Laica. Despre ce este vorba? Pai… trebuie sa scriu un articol(acesta) in care sa ilustrez cat mai amuzant produsele Laica. Pai sa incepem… Mi-am propus sa aleg un cantar de bucatarie, adica pe acesta:

…adica

Cantar de bucatarie electronic KS3002

Pai daca as avea unul, in primul moment cand l-as fi primit, cu siguranta m-as urca pe el pentru ca asta fac toti :), apoi mi-as cantari toate partile corpului, incepand cu cap si terminandu-se cu picioarele. Deocamdata nu am asa ceva acasa, dar imi doresc, pentru a vedea daca ma mai ingras, caci am inceput sa mananc si e nevoie, ce sa-i faci… Asa, mai departe… Daca as avea un cantar l-as scoate afara si m-as amuza cu prietenii cantarindu-ne… Super tare, laser frate… Cam asta as face, amuzant, caci practic as face mult mai multe, dar sa ne limitam aici.

Sper sa castig, avand in vedere ca astazi e ultima zi de concurs…

3 comentarii

  1. Castigatorii concursului Laica -- fulgerica’s blog said,

    […] Locurile 2,3,4,5, – premiul constand in cate un cantar de baie electronic, fiecare valorand 112,99 Lei. – Castigatori: Marguta Bogdan, The Fua, Mariuskl, Madalin […]

  2. Andreea Vaas said,

    am crezut ca e un ipod prima oara

  3. HMM said,

    arata a telefon 😛 (cantar de buzunar;)) )

Lasă un răspuns

